OBJEDNÁVKA JÍDEL

 

 
 
 
 

ZIMBRA

 

pošta

POŠTA

 
 
 
 

MOBILEKMAN

 
 
 
      NUXEO     

         

 

 
Zaměstnanci

 logo                   
   
 


 

  • Budete-li mít dotazy nebo nejasnosti, obracejte se na ošetřující personál.
  • Neostýchejte se žádat informace nejen o svém zdravotním stavu, ale i o všem, co Vám u nás připadá nejasné a s čím si nevíte rady.
  • Vyskytnou-li se při Vašem pobytu v nemocnici problémy, máte-li připomínky k poskytované zdravotní péči, chování personálu apod., obraťte se na přednostu kliniky nebo jeho zástupce.
  • Máte také možnost zanechat na záznamové telefonní lince s kl. 2000 svůj vzkaz, který nás upozorní na Váš problém.
  • Nezapomeňte uvést své jméno, přijmení a oddělení, na němž jste hospitalizován(a), abychom Vás mohli kontaktovat a Váš problém urychleně řešit.
  • Naší záznamové linky +420 543 182 000 můžete využít rovněž po propuštění z nemocnice.
  • Budete-li požadovat naše vyjádření k vašemu podnětu či stížnosti, sdělte laskavě svoji adresu.
  • Na každém oddělení i ambulanci jsou k dispozici anonymní dotazníky spokojenosti pacientůkteré můžete vyplnit a vhodit do určených schránek.
  • Díky získaným informacím z těchto dotazníků, můžeme zlepšovat a zkvalitňovat péči o pacienty.

 
certifikat kvality logo

CZ06 04 epicare

emas logo CZ 000053 FNUSA

 


ICRC logo cz tag    logo sice  logo hobit logo kardiovize logo akademi FN21 logo dobrocentrum 1